Harga Xiaomi Redmi Note 5 Bekas Terbaru

Xiaomi Redmi Note 5 Bekas - Spesifikasi Millet Redmi 5 - Di bahagian atas skrin terdapat kamera LED 13MP. Terdapat lampu LED untuk penerbitan am, fon kepala dan sensor. Rahang kelihatan jelas. Tiga butang navigasi kapasitif di bahagian bawah skrin.

Mengesan sensor cap jari dan kamera dwi dan LED denyar dalam kedudukan menegak berasingan. Nasib baik, Xiaomi menawarkan shell luaran lembut untuk perlindungan terhadap perlanggaran.
 
Kekunci fizikal lain terletak di sebelah kanan telefon dengan kekunci kelantangan dan kekunci kuasa. Kad SIM hibrid di sebelah kiri adalah slot. Dengan kata lain, anda mesti memilih sama ada untuk meletakkan lokasi untuk menambah ciri kad SIM (mikro SIM + nano-sim) atau menambah pendaftaran (microSD + nano SIM).

Xiaomi Redmi Note 5 boleh didapati untuk MIUI 9.6 dan didasarkan pada Android 8.1 Oriio, yang mempunyai banyak ciri baru yang memudahkan aplikasi mudah alih. Antara muka adalah ringan dan anda boleh merasakan kuasa untuk membuka atau mengubah suai aplikasi

Xiaomi Redmi Note 5 Bekas

The Redmi Note 5 adalah paparan 5.99 inci IPS dengan resolusi HD + penuh (1280 x 1080 piksel). Kualiti prestasi sangat baik bergantung pada harga. Itu hanya matahari bukan skrin. Maklum balas mengenai Redmi Note 5 sangat baik.harga Vivo V9 second
Paparan MIUI sentiasa sama. Walau bagaimanapun, terdapat versi baru MIUI 9, di mana ikon dan animasi kelihatan segar dan menampilkan lebih banyak ciri yang tersembunyi dalam menu konfigurasi.

Fungsi "isyarat skrin penuh" sangat penting. Ciri ini membolehkan anda membuka kunci butang navigasi pada skrin. Contohnya, Back Maya, Laman Utama dan Butang App. Selepas membuka kunci ciri ini, anda boleh menggunakan isyarat ini untuk menggunakan telefon pintar anda.

Untuk mengawal Redmi Note 5, terdapat empat langkah mudah untuk tatal ke bawah ke skrin utama dan akhirnya di bawah.harga Vivo V9 second

Kemudian luncur ke kanan atau kiri ke skrin Fungsi. Apabila membuka aplikasi tertentu, buka menu dengan menatal dari kanan atau kiri skrin.

Redmi Note 5 adalah kawasan keselamatan yang lengkap. Gunakan pembaca cap jari dan buka skrin untuk mengunci telefon pintar. Adalah penting untuk diingat bahawa terdapat tugas permulaan yang tidak menentu, jadi sebaiknya menggunakan pembaca mesin tulis.

Bagi sesetengah orang, keindahan kamera ini memburukkan lagi keadaan. Wajahnya kelihatan lancar kerana ia tidak kelihatan baik.

Di samping itu, manual Redmi Note 5 sangat terhad, jadi ia ditetapkan kepada keseimbangan putih dan ISO (100-3,200). Fungsi video mempunyai Sistem Kestabilan Elektronik (EIS), yang membolehkan rakaman lancar dan tetap.

Harga Barang Universal 19.05