Harga Vivo V11 Pro Bekas Terbaru

Vivo V11 Pro Bekas - Spesifikasi V11 Vivo Pro Indonesia - Apabila sensor cap jari ditutup di bahagian bawah skrin, teknologi ID Touchscreen ID V11 dapat mengenal pasti cap jari secara tepat. Sensor cap jari yang tidak kelihatan membuat reka bentuk lebih elegan dan licin. V11 Pro adalah skrin mudah alih anda, terbuka, mudah dan masa depan.
Vivo tidak pernah ragu-ragu untuk mempamerkan reka bentuk yang mengagumkan. Kini V11 Pro direka dengan skrin baru, dengan nisbah skrin Ultra A 19.5: 9 dan paparan super AMOLED.

Baca Juga : harga hp Vivo Y21 bekas

Satu busur 3D yang indah terinspirasi oleh keindahan matahari di belakangnya. Pro V11 menawarkan kesan unggul, unggul dan berkualiti dengan pandangan depan dan belakang yang baik.

Vivo V11 Pro Bekas

V12 Pro 12MP mempunyai kamera dua resolusi (Dual Pixel sensor: 24 juta peranti sensitif cahaya) dan 5 MP. Bukaan kamera utama adalah f / 1.8 dan 1.28 μm. Kombinasi yang kuat ini meningkatkan kepekaan cahaya di tempat yang lebih gelap. Dengan hanya menunjukkan dan mengesahkan, Pro V11 akan menjadikan imej anda lebih cerah dan cerah.

Kamera depan 25MP resolusi tinggi untuk kualiti foto yang luar biasa. Di samping itu, teknologi muka AI terkini boleh digunakan dengan kamera hadapan.

Baca Juga : harga hp Vivo Y21 bekas

V11 mempunyai 2 pengecas kelajuan, yang dengan cepat boleh mengecas semula bateri dengan kapasiti 3400 mAh, dan masa pengecasan tidak lagi menjadi masalah. Perlindungan luar biasa untuk pengecasan, sambungan selari, atau dua cip pengecasan dan sembilan ciri keselamatan yang berbeza, anda mendapat keselamatan yang lebih baik untuk telefon mudah alih anda.

Harga Barang Universal 18.46