Harga Oppo A37F Bekas Murah

Harga Oppo A37F Bekas - Spesifikasi untuk Oppo A37 - Siapa yang tidak tahu Oppo sekarang? Telefon pintar jenama dari China ini sangat terkenal di Indonesia dengan ciri-ciri unggulnya dalam bidang kamera selfie dan harga yang berpatutan. Walaupun Oppo dianggap jenama baru di arena telefon pintar, ia segera membuktikan bahawa ia adalah pemerintah pasaran telefon pintar terbesar di negara ini. Bukti itu menurut syarikat penyelidikan pasaran Canalys untuk suku I-2018 di Indonesia, Oppo di tempat ketiga dengan jumlah omset 1.5 juta unit.

Oppo sendiri berasal dari pembekal elektronik yang memasuki industri telefon pintar. Menariknya, selepas 2016, Oppo telah menjadi jenama telefon pintar paling popular ke-4 di dunia selepas Apple, Samsung dan Huawei.

Baca Juga : harga hp Oppo A83 bekas

Selain bergantung kepada keupayaan kamera telefon bimbit untuk bersaing dengan pesaing lain, Oppo juga menawarkan harga yang berpatutan. Ini terbukti dengan kehadiran Oppo A37F, yang mempunyai spesifikasi yang berkelayakan, tetapi harganya agak berpatutan. Menariknya, siri ini khusus hadir untuk pasaran telefon pintar di negara ini.

Harga Oppo A37F dimaksudkan untuk kelas menengah yang lebih rendah, walaupun ia memberikan prestasi yang cukup kuat, tetapi tidak ada lubang di dalam beg itu. Oppo A73F dilengkapi dengan reka bentuk mewah dengan perumahan logam yang digabungkan dengan spesifikasi berkualiti.

Harga Oppo A37F Bekas

Tidak hairanlah telefon bimbit yang dibebaskan pada tahun 2016 masih menjadi sasaran. Dengan harga rendah Oppo A37F, telefon ini sesuai untuk peminat selfie tetapi mempunyai anggaran yang terhad. Nah, sebelum anda melihat harga Oppo A37F di pasaranharga hp Oppo A83 bekas

Oppo A73F mempunyai sarung logam yang menjadikannya lebih kuat dan kelihatan lebih kuat daripada telefon pintar Android lain yang menggunakan plastik. Telefon ini dilengkapi dengan varian warna semasa iaitu Black, Gold and Rose Gold. Di bahagian belakang dibalut dengan logam dan unibody supaya ia agak nipis.

Dengan dimensi 143.1 dan 71 mm dan ketebalan 7.7 mm dan berat 135 gram, Oppo A73F sangat ringan dan selesa untuk dipegang.

Harga Barang Universal 20.56