Harga Apple iPhone 6 Bekas Terbaru

Harga Apple iPhone 6 Bekas Terbaru - Pengguna yang dijangkakan, Apple Phone 6 secara rasmi dijual di Indonesia. Kali ini ia benar-benar rasmi, kerana ia telah diedarkan di Indonesia oleh beberapa pengedar yang terkenal, termasuk operator. IPhone 6 dan iPhone 6 Plus telah dilancarkan di Amerika sejak September tahun lepas, tetapi kini hanya lawatan negara.

Berbanding dengan kebanyakan telefon pintar premium, harga iPhone 6 adalah yang paling mahal. Generasi terkini peranti Apple tidak tersedia, tetapi mempunyai skrin yang lebih besar daripada versi terdahulu.

Sehingga reka bentuk generasi terdahulu, lagu itu mempunyai 6 halaman bulat di iPhone. Paparan lebih besar 4.7 inci lebih besar dan lebih besar daripada iPhone 5. Walau bagaimanapun, Apple mempunyai badan yang lebih nipis dengan tepi yang lebih nipis di iPhone 6, lebih tebal dan lebih sudut daripada yang sebelumnya. IPhone 6 terbentuk secara ergonomik dan hari ini kelihatan seperti telefon pintar Android.

Sebelum Apple menukar susun aturnya, skrin papan lapis tahan calar dan butang Home, yang juga berfungsi sebagai pengimbas cap jari, masih dominan.

Di bahagian atas skrin terdapat slot audio dan kamera depan yang boleh bertindak sebagai kamera perbualan video dengan FaceTime atau selfie. Bukan hanya susun atur depan, tetapi kiri masih mempunyai butang yang tenang dan dua butang kelantangan.harga second iPhone 6

Harga Apple iPhone 6 Bekas Terbaru

Nampaknya perubahan adalah reka bentuk reka bentuk yang betul. Di mana butang tertanam / mati / kunci terletak di sebelah Apple, yang biasanya terdapat di bahagian atas telefon.

Perubahan lain juga berada di belakang. Apple memisahkan susun atur dari bahagian bawah, tengah dan panel atas dengan garis mendatar putih.

Sebagai produk terdahulu, Apple masih logam yang sangat tahan. Tetapi banyak berita bahawa iPhone 6 mudah dilipat, anda perlu berhati-hati untuk menggunakannya.harga second iPhone 6

Kami menganggap telefon Apple baru menjadi mewah dan elegan. Digabungkan dengan produk selular. Hari ini, ia penuh dengan campuran putih dan emas, menjadikannya lebih mewah.

Menggunakan satu atau dua telefon bimbit tidak menjadi masalah kerana perumahan ergonomik menjadikannya mudah untuk mengakses semua bahagian telefon bimbit.

Harga Barang Universal 21.42